tisdag 29 oktober 2013

Onsdag :)

Tjenixen!
Var ett tag sen...
Började denna morgonen med en powerwalk :) super skönt och riktigt gott med frukost efter en morgonpromenad. Idag ska jag iväg till praktiken fast alla andra har lov ;P men ändå skönt att försöka komma in i såna jobbrutiner..
Försöker få ordning på kosten nu också igen. Och det var ordentligt igår också så vi får se hur det går, men ska ju trotts allt ner några kilon till även om jag hållt vikten bra fast massa skit så går jag ju inte ner i vikt när man äter massa skit och rent ut sagt skiter i hur mycket man äter. Men nu har jag börjat räkna mina intag igen och då ska det fungera bättre :)
Nä dricka upp mitt kaffe o sen fixa till sig in för jobb :)
Hoppas ni andra får ett bra lov :) om ni inte har de så åtminstone en bra vecka..

Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar