tisdag 10 augusti 2010

Kärlek

Vill igentligen inte flytta långt ifrån Pappa! Men det hade fan inte spelat någon roll om jag flyttat till Landskrona, för dom i den familjen hade ändå inte kommit och hälsat på särskilt ofta! Och jag orkar inte detta.. För känns som jag sviker min kärlek gång på gång på gång. Och de är det jag verkligen inte vill, ändå så gör jag de.. Och de enda han vill just nu är att flytta till Landskrona! Och känner mig bara dum som säger ifrån. De enda jag vill är att när vi flyttar nästa gång ska vara till en 3a och med tomt till, så Sessan & vårat barn kan röra på sig på annat sätt.. om vi nu ska flytta till denna 2a i landskrona! och enda nakdelen jag märkt nu, är att de inte är någon balkong.. Men den är så mycket större än den vi bor i nu.. Och är bara 300kr dyrare än våran. Och värkar va ett rätt hyfsat bra ställe också! Jaja.. Vet inte vad jag ska skriva mer.. :P


Sandra

1 kommentar: