torsdag 21 november 2013

I need you <3

Jag vill inte leva utan dig. Du är min andra halva & jag säger allt till dig. Du är den som förstår mig mest, även fast du inte förstår så försöker du ändå förstå, du o Tindra och Z&A betyder enormt mycket för mig, går inte ens förklara i ord. Ni är dom som jag INTE kan leva utan och har jag er så är allt bra <3
Hade kunnat vara med er dagligen utan att tröttna. Jag älskar er allihopa så mycket att det gör ont.

AnteMan<3
En dag lär du förstå hur mycket du hjälpt mig, hur du verkligen har gjort mig till en bättre människa och likheten mellan oss för oss bara närmare varandra och jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka, du är mitt allt <3

A <3
Du är min bästavän och Gudmor till vårat barn, du är lik mig och en bättre vän eller gudmor finns inte. Vill aldrig förlora dig för du är den enda vännen som förstår mig och som verkligen tar mig på allvar. Och blir inte sur för vad man säger, jag älskar dig <3

Barnen T&Z <3
Ni gör mig lycklig, ni är fina och jag gör allt o mycket mer för er. Utan er hade inte världen varit densamma. Jag älskar er och kommer alltid finnas vid er sida oavsätt vad som händer. Ni är guldvärlda, INGET får lov att hända er, ni är allt och så mycket där till <3

Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar