tisdag 8 juni 2010

8 Juni

Då är det en dag ledig till sen är det skolavslutning, sen äntligen det efterlängtade sommarlovet :D Och idag fick man in sina skattepengar, inte jätte mycket men va i alla fall över tusen. Så är ju skit bra.. Fast min baby får ju mera ;)Var på OJ innan va tvungen att handla frukost till imorgon, så tog med syrran ;) Västa klabbet där.. Men aja.. Sen kommer förmodligen Mamma ner och hämtar oss istället för att åka tåg.. Visst har vi lagt ut onödiga pengar på tåget men åker faktist hellre bil.. Dom har ju fått en bättre bil nu så ;) så fall kommer hon ner den 21a, och går på Åbymarknad, eftersom vi ska stå där då.. Sen vet jag inte om vi åker upp efter marknaden, men vill ju vara med och käka pizza med klassen så får se vad Mamma säger.. Imorgon blir det att ringa chefen sen att städa och göra ärenden på byn.. Har sovit typ hela dagen så är skit pigg nu när man ska vara trött :/ Skit jobbigt.. Sen blir det ner till Pappa imorgon eftersom dom ska ha Sessan medans jag är i skolan, för min älskling jobbar ju.. Och verkar gå bättre för honom på jobbet nu så känns skit bra.. Hoppas han får heltid sen efter sommaren :) Nämen ni får ha det bra, för det ska jag ha ;P


Ciao Sanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar