måndag 29 juni 2009

En dag i taget

Känns som det blir lättast och tänka så, men jag är en sån person som alltid tänker framåt, och det kan vara bra i visa fall, men känns inte som det är de i detta fallet. Inte när man mår dåligt av det och inte vet hur allting kommer att bli :/ Men vad ska man göra?! Finns inte så mycket att säga om man säger så :/

Idag har jag gjort riktigt mycket känns det som, först tog vi bussen från La hem, på morgonen. Sen sov vi till två ^^ Sen efter det, la jag mig och sola ett tag, sen vart det att ta något att äta. Och sen sola lite till. Sen började jag städa.. Och sen gick jag en promenad på 30min :D För tänkte kan vänta tills det blir lite svallare. Fast va ju inte mycket svallare men lite. Sen tog jag en svall dusch! Och sen har jag spela lite gh!! Nä inte mycket emr att säga.
Hoppas ni har det bra.

Ciao Stunell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar