måndag 29 juni 2009

Sooommaar & soool :D

guud vad fint väder det är ute nu.. Fast är ju kvaft nu så är inte så roligt, men har hunnit sola lite i alla fall :D Men funderar på att ta en promenad sen, men hade tänkt städa lite smått först:P Har kommit igång nu ;P haha. Är glad nu, ska till Mamma på Onsdag, och åker med min Farbror Ola :) Hoppas bara på att Ante ska med också. Han var och skrev in sig på arbetsförmedligen idag, så får han Papper hem sen så han kan få pengarna :) Känner jag måste snacka med Mammi, behöver det! Saknar henne så, är så van att vara där en hel sommar, men det ska vi ju inte vara i år :( Är så mycket som händer, fester hit och dit och så.. Sen vill ju Ante vara med sin familj & släkt också, Och jag vill ju självklart vara med honom!
Hoppas inte detta tar död på oss älskling, vi ska klara det här tillsammans, hur jobbigt det än är så ska vi klara det! Jag älskar dig enormt mycket, du är mitt allt, och betyder så mycket för mig.. Hade inte klara hantera smärtan så bra utan dig. Tack för du finns där <3

Ha det Nice på er ;)

Ciao Sannie'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar