måndag 14 november 2011

Tisdag

Idag ska vi till läkaren med Tindra.. Efter all väntan. Men de kommer att gå bra =) innan de, blir det en lugn dag.. Igår hände de väl allt för mycket.. Är bara så trött på allt.. Vad man än säger så är de fel. Men ska väl säga förlåt för vi råkade känna så.. Men jag orkar inte bry mig så mycket, för jag har min egna familj. Och klarar mig gott o väl med dom.. Men blir bara så trött när ingen kan ta de man säger, asså att de inte verkar gå in, eller personen inte verkar förstå vad man menar.. Därför man kanske aldrig tar några diskutioner. För de hjälper aldrig. önska de va lättare ibland bara. Vill bara flytta ännu mer. Önska de här med tele2 inte va något problem....... men önska kan man ju alltid göra =/ Blir bara så ledsen, för alla dina ord gör mig så ledsen & påverkar mig så mycket. Hade jag kunnat göra något åt de hade jag gjort det... Jag älskar dig och vet att du gjort mycket för mig. Men jag orkar inte angaskera mig mer i detta pengar är mycket men inte allt. Du kunde gett oss kärlek i stället för saker, så hade de kanske inte varit såhär.. Men som sagt, jag orkar inte bry mig så långt. När jag väl kommer härifrån så är de inte JAG som ska hålla kontakten jämt.. Då får faktiskt andra angaskera sig lite också. Jag ska tala om att de är för de mesta bara EN familj som ringer till våran hem telefon, och vet ni vem de är? jo de är min SVÄRFAR med familj. Är dom de enda som har känslor som vill prata med oss? Och de är samma sak till mobilen. Ja ibland ringer min Mamma o ibland svärmor.. Men de är mest svärfar.. Visst han kanske står oss närmast jag vet inte.. Vet inte vem som står vart längre. Men de är väl som de är.. Och sms får jag mest av är väl mina småsyskon kanske, men är inte så mycket de i heller. Men jag orkar inte längre. Då får jag vara ensam då... Men nu har jag inte tid o babbla om detta mer. Stunell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar