torsdag 17 november 2011

Torsdag..

Idag vart jag skit rädd, för trodde Tindra lekte på sitt rum, men tydligen höll hon på med sladden till lampan, så den flög i golvet i tusen bitar.. Som tur är så gick allt bra med Tindra hon vart bara rädd... Som jag när de lät som ett helt glasbord gick sönder.. usch. Efter jag tagit upp allt & allt va bra igen, så la jag Tindra för en tupplur. och jag låg as trött i soffan. Sen när hon vaknade så åt hon lite lunch, sen vart de ett bad för oss=) Super skönt och nu tittar hon på barnpogram, och jag sitter här.. Vi ska om ett tag göra oss klara för att gå ut. Möta upp Pappa/Älsklingen, sen vidare till affären o handla in för helgen ... Tindra tycker uppsidaisy (stavas) Är roligt :P Hon är inte så jätte mycket för tv, men visa pogram tycker hon är roliga. Men detta sitter hon o skrattar åt o kollar mer än vanligt :D Roligt sånt därnt... I helgen kommer Svärfar med familj hit, ska bli riktigt roligt.. Va länge sen sist nu. Saknat er <3 Så idag blir de handling, och imorgon ska vi försöka städa undan här.. Ska se om jag kan sätta upp några gardiner här idag, om de finns någon ork, är rätt trött idag.. Kände inte ens för o gå o handla,. Och de brukar jag vilja :P haha.. Men får gå o handla ändå.. Nä nog med mitt struntprat :P Stunell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar