onsdag 18 september 2013

Onsdag

Dagen började med en joggingtur på 3,3 km :) och sen fixa mig o äta frukost. Sen va de iväg till dagis o efter de hem snabbt och hämta grejor sen till bussen för att bege sig till praktiken som är OJ i Helsingborg. Och trivs som fisken i vattnet. Har jobbat på 3 olika ställen idag. Och imorgon ska jag vara på frukt & grönt men blir säkert att man varierar. Och fick en timme mer som jag ville nu ska jag vara där 8-16 men är egentligen inte 8tim de i heller.. Men får vara så nu.
Tränade ju i morse så har myst lite med Tindra nu på kvällen, får ju 1tim mindre med varandra nu när man har praktik. Men är ju bara till att vänja sig, för blir ju likadant om/när jag får jobb..
Nähe mysa lite mer med snuttan nu innan hon ska sova.

Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar