lördag 14 september 2013

Söndag - tidigt morgon eller sen natt!

I veckan var vi ju i Bolmsö, var helt okej. Men emellanåt var de faktiskt barnsligt. Men ändå rätt okej.
När jag kom hem hade allt gått bra, och han stod o diskade. :)  jag o Ante gick o hämtade Tindra tsm på dagis och hon vart glad :) sen har vi bara slappat hemma.
Tänkte jag skulle testa jogga på morgonen igen, men innebära ju tidiga morgnar men inte mycket tidigare. Så ska testa o se vad de ger. Men tänkte jag skulle testa jogga med vagnen senare när Tindra vaknar, men får se hur jag är när hon vaknar, eftersom en viss person ska väcka mig så kunde jag inte somna om, men får ändå försöka igen. Men blir nog ändå jogging ikväll också, fast beror ju lite på hur jag mår. På Onsdag börjar min praktik :) ser jag framemot.
Nä försöka sova lite till.

Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar