fredag 27 december 2013

7 hela år <3

Fyjävelen vad vi är bra, inte långt ifrån 10år ;)
Vi har varit tillsammans i 7år och ibland gör du mig galen och ibland vill jag inte mera men innerstinne så är det dig jag vill leva med och dela resten av mitt liv med. Och att jag blir lika lycklig var gång jag ser dig att jag nästan är beroende av dig säger en heldel. Så utan dig är jag inte hel.
Idag ska vi ut o äta middag till o med skaffat barnvakt för några timmar och de kan jag ju säga att de händer inte ofta.
Så hoppas på en bra dag och att våra humör är bra ;) för det kan ha en tindens att förstöra.. Men jag ska vara på bra humör har jag bestämt.
Och förmodligen får vi våra iphones idag också som Pappa varit snäll o lämnat in på lagning åt oss :) så förhoppningsvis så fungerar dom som dom ska så vi kan ha ett normalt liv igen :-P haha.

Nä nu ska jag se om jag kan få liv i min kärlek :)
Hoppas ni får en bra dag för den 27e är ett bra datum ;) <3

Sannie <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar