torsdag 26 december 2013

Suck :/

Samtidigt som jag är jätte glad mår jag psykiskt dåligt...
Hatar de där att man påverkar varandra hela tiden :/ det får mig att sjuka.
Men är glad att Pappa o respektive ska komma hit idag o äta och mysa med oss, det gör mig jäkligt lycklig :)
Så trotts allt så är jag glad i Pappas sällskap.
Så idag blir det att städa innan dom kommer var oförsig inte så länge sen men de behövs igen. ;) och tvätta ska vi också göra...
Hunnit träna 15min på min crosstrainer och ätit en god frukost :)
Nu sitter jag o njuter av mitt kaffe i lugn o ro,för Tindra ville lägga sig så vi får väl se hur länge de håller för tror hon bara ville ha nappen :P men man vet ju aldrig för imorse vakande hon innan sju o då är man lite tröttare..
Imorgon har jag o Ante varit tsm i 7år <3

Nä men hoppas eran jul osv varit bra :)

Sannie @-}--

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar