måndag 9 augusti 2010

V.16

Känner bebisen rätt ofta.. Är faktist mysig.


Idag är jag helt slut, orkar ingenting nästintill... Vill bara lägga mig och sova tills jag är PIGG! Orkar fan inte vara trött var jävla dag.. HAHA! Men är skit trött på det.. Men var och tog prover idag, sen har jag varit och handlat. Ska se om jag kan försöka sluta röka nu.. För är asså inte ens gott längre, är bara min jävla vana som ska bort.. Men får se vad jag lyckas med.. Har ju sagt till mig själv flera gånger att jag ska sluta så! Nä ska strax börja med maten här, och göra lite sallad.. Blir chille con carne..

Mitt hjärta.

Jag älskar dig och kommer alltid att göra de. Du är det finaste i mitt liv. Du och jag mot hela denna värld. Kommer älska dig tills döden skiljer oss åt. Du är den som gör mina dagar värt att ta sig igenom <3



Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar