fredag 13 augusti 2010

Trött på att vara ensam hemma :/

Kan de bli segare är att bara sitta hemma och rent ut sagt inte göra ett piss.. Är faktist jäkligt trött på de.. Vill att det nångång ska hända något annorlunda. Än en vanlig hemma dag :/ Men vafan ska man göra?! Enda jag umgås med här i Åstorp ofta är fan min familj.. Och kanske inte så roligt att hänga där varjedag. När aldrig någon kommer och hälsar på här.. På den biten fattar jag inte hur man kan vara så himla bortglömd?! Handlar allting om att vi bor just i Åstorp, eller långt ifrån?! Jag har funderat och funderat flera gånger, men kommer aldrig fram till något bra.. Kommer jag nog aldrig göra fören någon ger mig ett svar? är vi verkligen så tråkiga? Hade räkt med en fika, och sitta och snacka lite, bara de hade gjort jävligt mycket skilnad faktist.. De hade gjort de mindre ensamt..

Aja nog om de.. Får hoppas vi snart kan flytta i från denna lägenheten, för hatar den verkligen. Hoppas jag snart kan gå ner till dom som har hand om Dala och se om de finns något ledigt. Så man kan säga upp denna lägenheten.. För vill bo sätta mig där nere så har vi en trea, och kan göra i ordning bebisens rum.. Sen är det skönare för Sessan också, då behöver man inte ta en promenad deräkt när man vaknar i heller, då är de bara att släppa ut henne, sen ta en promenad när man vaknat till liv.. Så jag hoppas på de bästa.. Men ska ta tag i de nästa vecka, innan skolan börjar igen, för då hinner jag inte de för fem öre..

Nä nu ska jag fortsätta med maten, så vi får något i magen! Sen kanske jag traskar ner till Pappa och dom och tar en fika, hade ändå tänkt hämta min cykel som står där.. Nä mat va de!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar