onsdag 11 augusti 2010

Riktig jävla tråkig dag!

Idag har jag rent ut sagt inte gjort ett skit.. Har varit så uttråkad, att jag inte vetat vart jag ska ta vägen :/ Är så trött på såna här dagar. Får ju fan paniik, av all tråkighet.

Nu har Älsk kommit hem i alla fall, men han ska ju som vanligt sova/vila. Visst är kanske bra för honom, fast inte när jag är uttråkad :P haha.. Blev stekt fläsk, löksås & potatis till mat idag.. Och de va gott kan jag säga.. Tror inte jag gjort de sen jag flyttade hemifrån :P :O Men gott va de i alla fall ! Idag som jag igentligen skulle försöka sluta röka, gjorde jag inte de för Ante hade ett packet cigg hemma SYNLIGT :P haha och eftersom jag inte har den "starka" viljan att sluta så röker jag ju såklart av de packetet.. Så han vart ju inte glad när jag sa de när han kom hem.. Fast han försöker ju sluta själv! Men jag vill försöka, men de är så jobbigt :P Fast har ju mitt nikotinsnus kvar sen innan som jag kan ta! Men vi får väl se om jag lyckas.. Men nu har i alla fall Älsk gömt sitt cigg packe och jag har inget hemma. Så nu kan jag inte röka!

Fast är ju inte så lätt och sluta när man inte har något och göra.. Men aja, nu ska jag ta en koppkaffe sen sätta mig på ballen en stund.



Va fasligt va dåligt med vänner man har?!:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar