söndag 19 september 2010

Kärlek & bättre humör

Det har varit otroligt jobbigt att ha ett RIKTIGT jobbigt humör.. Men känns som det börjar ändra sig nu.. Har inte konstigt humör hela dagarna i alla fall :P Och hoppas jag har de humöret mindre nu, för det är så jobbigt att jag knappt klarar av det själv! Så förstår att min Darling inte orkar mera <3 Förlåt mitt allt, hoppas du förlåter mig för alla duma stunder!

Har varit på praktik i 2 veckor, och trivdes hur bra som helst, ville inte sluta sista dagen :(
Min handledare va hur bra som helst, den bästa jag någonsin haft! Sista dagen, fråga hon mig om min medarbetare va lika duktig som jag (min klasskompis som ska vara där nu i 3 veckor) precis innan jag skulle säga nej, sa hon neej! Hehe ;) & de bästa med den här praktiken va att dom uppskattade mig så mycket.. Och hon var mycket nöjd med mig sa hon.. Så jag vart super glad <3 Sen fick jag grejer... Tröja, täcke med reflex till hunden, burk (man kan ha mat i), ett presentkort så man kan göra en fotobok på internät som man får hemskickad sen helt gratis :), Sen en väska med allting i ... Va skit glad när jag gick därifrån! Har aldrig trivts så bra på en praktikplats.. Man kunde skoja, och ha det roligt.. Och det är en väldigt stor fördel kan jag säga.. Min handeldare sa, hoppas du kommer och hälsar på, & får vi se om du kommer tillbaka i höst :D Är så glad när man blir såå uppskattad <3


I alla fall! Idag har jag städat undan lite, sen ska vi börja få ordning här hemma.. Få allting på plats, så ingenting känns "i vägen" :P Men det kommer ju ta lite tid när man jobbar/går i skolan. Så vi får ta de dom dagarna vi orkar och dom helgerna vi är lediga!
Nä strax om någon timme, ska vi gå och rösta, sen ska vi lämna Antes bror på stationen, sen gå och handla lite.. Och sen får vi storhandla på Tisdagen, för Jag ska ju vara på läger Onsdag-Fredag. Så älsk måste ju ha något att välja på här hemma ;P Så vi ska testa handla på city gross, denna gången.. Blir ju lättare att ta hem varorna när man stor handlar där kan jag tänka mig, eftersom då tar man bussen, och slipper slita på allting så lång väg :)

Nä nu ska vi se om jag kan göra något vettigt. :D

BebisSandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar