torsdag 30 september 2010

Skolan

Igår var vi på kvartsamtal på skolan.. Vi skulle mest snacka om hur jag ska göra när barnet kommer och fram tills dess!! Så blev endel nytt.. Ska plugga hemma Måndag-tisdag nu tills barnet kommer sen resten av dagarna ska jag vara i skolan.. Så jag får vila mig också, och det vart jag riktigt nöjd med faktiskt.. Sen när vi går på jullov, gör jag också studieuppehåll i ca 1år.. vi satte inga "gränser" men förmodligen blir det bara 1år.. För blir lättare så, för då hamnar jag i den andra klassen ;P så känns faktiskt mycket bättre när man vet om det!

Idag kommer Mamma till oss, och silver med, så Sessan kommer ha någon att leka med :D ska bli roligt.. Se om vi åker till Ikea en sväng.. Sen ska man få ordning här.. Funderar på om vi ska köpa en bokhylla till också.. Eftersom älsk har sådär massvis med böcker som bara ligger. Och vi vill gärna få i ordning här och allting på plats! Så vi får se hur det blir.. Sen blir det nog lite bebis saker med om vi åker till Ikea..

Nä nu blir det snart skolan & ha två lektioner ;) Men tyckte de va lönt eftersom vi ska ha Engelska, och det tycker faktiskt jag är viktigt nu.. Och speciellt när jag lär mig mycket mera också. Så då blir det ju roligt på ett helt annat sätt :)

Är stolt över syrran som fick VG i engelska nu och har haft ig i de innan.. Är ju skit roligt. Man blir ju mer posetivare.. Men det går ju bra för dom båda två, så det är ju skit roligt :)

Nä nu ska jag fixa till mig lite till.. Sen blir det mysa med den här hunden som kräver uppmärksamhet till max ibland !! Sen ut med henne innan jag drar.


Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar