tisdag 28 september 2010

mysig dag <3

Igår den 27/9-10 bjöd min älskling mig på Kina mat i hbg. Fick en nalle, dom jag samlar på <3 sen innan dess var vi på ultraljud och såg vårat lilla mirakel <3 och de var verkligen en upplevelse. Såg både händer, ben, ryggrad, hjärta ja och lite till. Sen fick vi bilder på den. Eftersom hon inte tyckte dom var så bra så fick vi dom. Sen ska vi ditt igen den 11/10-10 eftersom dom inte kunde mäta exakt hur långt jag gått. Men som dom kan se idag, så har det gått V.25+5. Så detta känns såå underbart <3 Idag 28/9-10 Mådde inte bra i morse, så vart ingen skola. Men måste ditt imorgon, för ska ha kvartsamtal på kvällen. Men nu på eftermiddagen blev jag både ledsen och besviken, ligger och kollar film Så hörs de bara som Sessan biter i sitt snöre men så ligger hon och biter i själva golvet!! Och de är inte roligt för fem öre, för de kommer vi att få betala för sen när vi flyttar. Att hon aldrig kan hålla reda på sina ben! För hon brukar liksom aldrig göra något sånt dumt! Suck! Saknar min älskling, vill bara vara hos honom. Vill bara ha dig hjärtat <3 ska tvätta idag också, och de är verkligen suck för nu har vi mega mycket tvätt! Eftersom de aldrig finns några jäkla tvätttider i detta huset, för de kommer andra från andra hus och snor våra! Tror man blir tokig på alla människor! Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar