fredag 30 augusti 2013

Lördag

Igår var en sån riktig deppdag. Så deppade med massa glass som jag inte ätit på 2veckor eller har inte ätit något gottis på så länge. Så ångest fick jag inte men lite ångest för att jag vilat ifrån träningen i 3dagar på rad. Så idag måste de tränas. Men tänkte att Tindra o jag skulle gå till parken efter jag fått i mig frukost o när hon lekt av sig lite gå en promenad och sen handla :) sen ikväll ska jag jogga :)
Tänkte Tindra o jag skulle baka pizza idag o kanske bullar. Men inga bullar för min del. Tanken är att jag ska kunna ha dom i frysen utan att ta dom. Får vi se om jag klarar det..
Nä dricka upp kaffet o sen käka lite frukost . Hoppas ni får en bra Lördag.
Grattis till min stora systerdotter Emilia och Dan, Matz, hoppas er dag blir oförglömlig <3

Sannie'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar