lördag 31 augusti 2013

Träning

Guuuud vad jag älskar träningen :) men har typ deppat i 3dagar på rad denna vecka så förvånar mig inte om jag gått upp denna vecka :/ men då är de bara hårdare på träning o kost, så är de bara. I alla fall, fast jag ätit mig över mätt på min hemmagjorda pizza ikväll så begav jag mig på min vanliga joggingtur och slog förra rundan med 2min;) och jogga hela rundan för 2a gången som är 5,8km lång, vart 46min. Imorgon ska jag ta min långa runda, så får vi se hur lång den är o om jag klarar att jogga hela rundan då de är massa backar där också ;P och på förmiddagen blir de nog parken o promenad om de inte regnar då förstås.

Älskar träningen och särskilt när jag ser förändring på både kropp och att jag orkar jogga hela tiden, har Inte släppt de än, sån underbar känsla från att tro att man för de första aldrig skulle klara av att gå ner såhär mycket i vikt och definitivt inte kunna jogga så långt som jag verkligen klarar nu. Så jävla lycklig när de gäller träningen och kosten också förutom den här veckan då de känns som jag bara ätit massa när jag ätit. Som om jag känt mig as hungrig. Men på de vanliga ordentligt imorgon :)

Hoppas ni haft en fin kväll.
Nu ska jag lägga mig o läsa :)

Sannie'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar