lördag 31 augusti 2013

Saknad < 3

Kollade igenom videoklipp och insåg hur mycket jag saknar alla i Södermanland. Förstå hur jobbigt det är och hur mycket jag saknar min älskade bebishund som inte längre är min, som gör så otroligt ont ...
Ibland tänker jag om man skulle flytta upp där igen men samtidigt vill jag inte, för är rädd att de inte hade blivit som jag drömmer + massa annat.
Men allting gör bara så fruktansvärt ont!!!

Ingen kommer någonsin förstå.
Mina småsyskon är som mina bästavänner och ni är alldeles för långt bort, och min älskade Mamma <3

Saknaden går inte att beskriva... </3

Sannie'

1 kommentar:

  1. Åh, känner med dig & vet hur det är att sakna sin familj man hade innan man skaffade egen, saknar själv mina syskon grymt mycket och förstår dig! Men du ska veta att jag finns här för dig alla tider på dygnet du än behöver mig hjärtat, älskar dig! <3

    SvaraRadera