onsdag 22 juli 2009

Färgning!

Nu tycker jag det är dags och skriva lite ^^ haha.
Idag har jag och Ante varit på väla, hittade en as skön och fin kofta, kosta 100kr så va ju bara och köpa ;) Sen köpte jag ett pat jens för 150 spänn till älsko och ett skärp :D Och det vart han nöjd med, hoppas jag ;P haha. Och sen när vi kom hem käka vi och så.. Sen skulle Pappa & Katta iväg, handla och ta ut pengar, så tänkte jag att jag hänger på, så jag har lite pengar till festevalen, men hade bara tänkt mig att betala käka och så, hade inte tänkt handla något annat men får väl se vad det blir av det ^^ haha. Men har bästämmt att högst 1000kr ska gå till det.. För sen måste jag köpa present till storesyrran och systersottern som snart fyller.. Plus att jag ska ha pengar till ven resan också.. Så är mycket denna månaden.. haha, blev fan jobbigt :/ Menmen så är det och får ju mer pengar än vad jag brukar så ska inte gnälla :P Imorgon ska vi bara gå och strosa och se rix fm hade vi tänkt och nån till va det nu.. Och så antingen på fredagen eller lördagen eller både och ska vi gå med Sandra och dom <3>
Sen har vi börjat plana lite på den 2a januari, pappa och jag ska ha fest samtidigt i år eftersom vi fyller jämt båda två.. Men är bara små prat än så länge ^^ haha typigst mig, men måste ju skicka inbjudan och allt sånt ;P Nu sitter jag här och färgar hået, skulle igentligen göra slingor men det hände inte ett skit typ, så slängde typ i hela i håret^^ haha rädd att det ska bli gult så ska nog försöka tvätta ut det snart :P
Men ha det guld<3
Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar