fredag 3 juli 2009

Stugan <3

Är så himla skönt att vara här i stugan, idag har vi varit i Flen och firat min Moster lite smått, sen åkte vi och köpte familje pizza, och då råkade mitt kusin barn smälla igen dörren på min syster son, så han klämde foten :( Men vart bra efter en stund, sen åkte vi vidare hem och käkade pizza, men åt bara en bit orkade fan inte mera :/ Helt konstigt.. Men orkar inget längre, och det är ju i försig skönt :) Sen kom Hana och Oskar och hämtade Jacob, sså åkte dom hem och då gick jag, Mikkan & Annis ut och gick i 30min :) Men Nalle <3 Sen dess har vi typ bara spelat kort & snart kommer Mamma hem från bingon :) saknar henne ;D haha. Är ju inte här så många dagar tyvärr :/ Känns as konstigt.. Imorgon ska vi grilla och mysa :) Får se hur det blir, dom andra ska väl dricka, men ska nog inte jag :/ Räker med att jag ska dricka på kanivalen, och sen massa med helger där efter eftersom det är fest hit och dit :/ Därför vi måste åka hem..

Hoppas Mamma pratar med Pappa om att Ante och jag ska flytta snart.. Vill bara veta vad han säger och hur arg han blir :/ Och att han ska lungna ner sig innan man är hemma :O Men vi får väl se hur det går! Önska det blir bättre i alla fall. Nä nu ska jag gå och kolla när dom spelar eller något :P


Ciao Stunell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar