onsdag 1 juli 2009

Fleeen & stugan<3 :D

Jag saknar det, vill vara där förevigt! Men tyvärr så går det ju inte nu :/ För det första kommer Aldrig Ante gå med på det, och för det andra så vet jag inte hur jag skulle göra med skolan ! Det är två stora problem, eller Ante är ju det största ^^ Eftersom jag vet att han inte hade gått med på att flytta upp där. Men skulle vilja bo nära Mammi! :'/<3
Aja, ska i alla fall upp dit idag, fast kommer ju komma inatt ^^ Och ska leta reda på min katt deräkt och min älsklings nalle då ;D
Var hos doktorn idag, och hade cellförändringar, så dom tog cellprov igen och har jag fortfarande kvar förändringarna så ska dom skrapa bort det och så :/ Känns lite obehagligt :S För man vet ju liksom inte vad som kan hända efter det?! Jag står som ett jävla frågetecken :/
Nä ska strax packa det sista sen hade jag tänkt lägga mig och sola lite ;P
Ha det bra.
Ciao Stunell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar