torsdag 9 juli 2009

Ingen flytt :(

Nä fick reda på att det inte blev någon flytt till hus idag, eftersom dom skulle ha 10% mer i nånting.. Trist, men så är det. Vi ska nog bo kvar här men Katta ska flytta ner.. Och vi ska fixa mitt rum, eller vi ska byta rum ska fixa det som vi har som allrum nu :) Det är i alla fall större ! Ante har åkt till La idag så imorgon ska jag gå till Katta och ta ett bad.. Och kankse något mer mysigt om det blir så! Men saknar honom, känns fel att bara säga att jag vill vara för mig själv. Men jag hoppas han förstår! Snart ska vi nog skjusa Katta till båten.. Sen övningkör jag nog hem :) Sebn på måndag eller Tisdag ska vi till Danmark till slottet och mysa med piknick.. Ska bli mysigt.. Och vart besviken först på Mamma och sen på min kusin, är så att dom skulle med till ven med oss, men så ville Pappa att Katta skulle med och då ville inte Mamma med, så skickade jag sms till Linda och frågade om hon skulle följa med ändå, men nej :/ Asså hon kan väl nångång hitta på något med oss kusiner :/ Men tydligen inte :S Aja palla!!! Orkar inte hacka upp mig på massa SKIT! Är dö jobbigt.. Nä nu ska jag nog strax städa eller något får se vad jag orkar, ska i alla fall ta en kopp kaffe :)
Hoppas ni har det bra :)

Stunell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar