fredag 1 januari 2010

Nytt år ;D

Jaa, nu är det nytt år, och detta året kommer väl inte bli det bästa känns det som.. Men får väl hoppas på det bästa i alla fall :) Imorgon firar vi Pappa & mig vi blir 70år tillsammans ;D Men kanske inte blir den bästa?! jag vet inte.. Jag firar bara Pappa skiter typ i mig själv. Pallar liksom inte bry mig så mycket.. Fast jag vet att mina stora systrar har presenter till mig :)För typ alla gånger vi firat mig, så har allting blivit misslyckat, så pallar liksom inte bry mig längre!!
Idag vaknade jag av att syskonen, respektive och barn kom och plingade på klockan 14:00 :O Och hade liksom inte städat eller något så va skit pinsamt, Lina ba, men hallå har ni inte städat ni visste ju vi skulle komma :/ ojdå ;P Vadå inte haft tid .. Men har städat nu och håller på att tvätta.. Sen kommer Mammi idag, Hon är i hässleholm 20:00 så hon är i Åstorp 21:02 så jag ska gå upp och möta henne på stationen, och Mikkan skulle nog också med.. Så får vi se hur morgon dagen blir. Pappas jobbarkompisar kommer ju med, eller några av dom.. :)Ni får ha det så bra på det nya året.. Nu ska jag fortsätta tvätta och städa ;P



Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar