söndag 3 januari 2010

Helgen :)

Helgen har varit okej.. Men ändå jobbig!

Fredag Mina stora systrar var och såg min lägenhet och käkade lunch här.. Efter dom varit här städade jag och tvättade... Sen mot kvällen kom Mamma efter alla förseningar...

Lördag Det var fest för mig och Pappa eller mest Pappa... Det var roligt, tills alla känslor kom upp!! Men pallar inte berätta allting.

Söndag Vaknade först vid tre av att min älskling inte kunde andas och att jag va törstig som ett svin.. Sen somnade jag om, och vaknade vid elva av att alla ville få upp mig, för vi skulle gå och städa i lokalen... Men sen när vi väl kommer ditt så är ingen där :O Och jag hade ju liksom ingen nykel! Sen efter all städning, så gick vi hem till mig vart ju skit mycket mat och dricka över, så jag tog hem lite också! så åt vi sen tog vi det lungt tills Mamma skulle åka hem.. Så gick jag med henne till tåget. nu sitter jag bara här och tar det lungt. Ska nog strax hoppa in i duschen!


Du är hopet i mitt liv <3

Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar