måndag 4 januari 2010

Måndag

Nu är det nya tag.. Ska gå ner i vikt på mitt egna lilla vis.. Och hoppas att det går!

Ska starx gå in och väcka min älskling ;) Sen senare ska jag med Pappa och dom till Väla.. Fick ju ett presentkort av min syrra på cubus på 300kr.. Så får gå in där och se om jag hittar något roligt.. Men rean är väl över så är inte lika roligt ;P Men hittar förmodligen någonting ;D Nästa helg kommer svärfar och dom hit :) Får se hur det blir.. Trevligt i alla fall, så då blir det städa igen ;P Nä har inte så mycket att skriva!


Utan dig hade jag inte klarat av livet
MEd dig känner jag mig stark, vill inte mista dig.
Vill ha dig med mig hela tiden varje sekund.
vill aldrig att du ska försvinna, du är hopet i mitt liv.
Utan dig vill jag inte finnas <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar