måndag 18 januari 2010

Tatuerad ;)

Yees ;) Nu är jag tatuerad.. Vart jätte bra, måste bara fyllas i sen när det läkt.. Men vart jätte nöjd.. Tack käre bror :P
Idag har jag varit i skolan och flummat ihjäl folk.. ;D Det är jag bra på :D Sen flumma jag ihjäl mina syrror hemma (a) haha.. Vi va ute och gick va skit roligt.. Tack för ni finns <3 & imorgon ska vi till Väla efter skolan ;) Ska köpa min hamster ;) Fast först ska Mikkan och Annis kolla lite på väla ;P ÅÅÅHH ;O skoja.. Sen kommer Pappa och hämtar oss, för pallar inte ta hamstern på bussen :P Har inte mycket mera att säga..



Känns helt konstigt
Jag älskar dig, men jag kan nog inte
leva såhär i längden :/ Detta känns
meningslöst. Vill vi ska göra något
åt detta. Klarar inte smärtan



Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar