onsdag 17 februari 2010

Flytt?

Just nu, känner jag att jag vill flytta till Flen igen! Vill det! Men får se hur det blir, i så fall funderar jag på att gå 3an klart, sen fyran är man ju mest ute på praktik, då kan man ju fråga fall dom vill fixa där uppe eller fall jag kan fixa det själv! Men får se vad tiden utvisar och vad Ante utvisar ;) Nu har det bara 3dagar kvar sen åker vi upp, känns så otroligt skönt, sen ska vi åka på kryssning också ;D Ska bli roligt. Just nu känner jag mig trött och sliten! Men kan inte sova, ja vet inte vad som händer precis. Ska strax se film =) Eller något ;P Men Ante med sin jävla sport!! haha.. Inte ens nå roligt :P


Vet inte vad jag ska göra
Vet inte vad jag ska tänka, är det mig
du vill ha? Varför är det så jobbigt
att få det att fatta! Det är dig jag älskar
det är dig jag känner mig trygg hos,
det är dig jag vill ha hos mig. Men varför
vill du inte det jag vill? När jag tror
detta är vår framtid. Vill ha dig hos mig
Baby. i love you. <3



Ciao Sanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar