tisdag 9 februari 2010

Sjuk!

Så har man blivit sjuk mitt i praktiken! SUCK! Var inte värdens roligaste praktik, men vafan! Plus att jag inte mår bra i mig själv, gör allting ännu jobbigare och svårare! ORKAR INTE! Får snart hjärnblödning av detta eller en hjärtattak! För antingen står min hjärna helt stilla eller så snurrar den rundor hela tiden! Nu har jag fått något problem med att andas också, ska igentligen ringa doktorn imorgon, men vet inte hur det blir, har ingen lust att ställa någon klocka.. Men det visar väl sig hur det blir!! Vet inte vad mer jag ska säga!


Jag älskar dig, varför ska det vara så svårt att inse det? Det är bara du i mitt liv, och kommer alltid att vara det. oavsätt om jag så måste må skit, så gör jag hellre det än att överger dig! Jag kan inte lämna den jag älskar mest på denna jord. När jag vill flytta upp till mitt hem och du inte ville det, så vet jag inte hur jag kommer göra. Me tror inte jag hade kunnat lämna dig.. Älskar dig så mycket. Men ibland vill jag fly så långt ut i skogen jag kan komma och bara vara kvar där föralltid. Så man slipper alla problem och tankar. Vill till och med springa ifrån mig själv! Så trött är jag på mitt liv just nu.. Vill inte bo kvar här nere, men jag försöker inse att jag nog vill bara fly från mina bekymer hela tiden, så spelar ingen roll vart jag hamnar kommer vilja fly därifrån endag också! Fast jag kanske inte är så säker på det just nu, så kanske det kommer att hända.! Men min största önskan är just nu att vi flyttade upp tillsammans och bosatte oss där, och att allting blev bra! Det gör sååå ONT i mig själv, att jag håller på att kvävas!

Ciao Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar