onsdag 10 februari 2010

Onsdag!

Är fortfarande sjuk, men måste till praktiken imorgon ändå! Känner ingen lust samtidigt som jag vill! Ja mina känslor känns helt konstigt nu :/ Nog om det.. Idag sov jag väldigt länge, och har typ inte gjort ett skit, förutom ätit och diskat och typ kollat tv.. Aa inte mått så bra i alla fall! Men som sagt måste till praktiken imorgon i alla fall. Men får se hur det går! Just nu längtar jag bara till lovet då vi ska åka upp till Mammis<3 SAKNAR<3 I helgen blir det myss med älskling. Vi ska ha god mat och ska pröva göra päronpaj =) Har jag aldrig gjort, men därimot är jag storm förtjust i blåbärspaj. Men jag är sån blåbärsnörd ;) Är man uppväxt med det är de inte så konstigt ;P Men är ju dyrt och köpa blåbär nu, och går ju inte plocka nu i heller :P Längtar oerhört till sommaren. Då ska jag plocka blåbär, ska försöka ta mig ut till skogen här och plocka också! Aja nog med det.. Nu börjar snart Andra avenyn.. Så det ska jag se, sen blir det att ta det lungt framför tv, så ska man väl strax lägga sig sen, om man måste upp tidigt imorgon! Känner ingen stor lust. Men som sagt måste ju det!


Baby, du är allt fölr mig.
Vet att allting var/är konstigt
mellan oss ibland. Men Vill förbättra det.
Men vill få ordning på livet.
Vill vi ska ha det bra, och vet inte
hur vi ska göra för att få det !

ciao Sanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar