måndag 15 februari 2010

Fortfarande sjuk!

Detta är faan värdelöst. Har missat mer än halva praktiken pga detta!

Mår illa till MAX, och förskylningen blir ju aldrig bättre, sen har jag fan problem med anningen. inget gör det bättre :/ Detta är ju sinnes sjukt!
Idag har jag bara legat, känner mig trött till max.. ingenting blir ju bättre!! Var hos doktorn i Fredags, då trodde dom jag hade astma. så dom skrev ut en astma grej till mig. Men har tagit den och nu idag börja jag känna att det känns värre när jag tar den.. Fattar seriöst ingenting.! Men får väl se vad som händer med detta, och med praktiken :/

Idag fyller min älskade syster 20år. Saknar henne så! idag hade vi kunnat fira oss. Men nej istället så är du där uppe, Du är saknad, älskar dig till max oavsätt vad jag sagt eller så så är du älskad av mig!
Din låt till mig; Flipsyde - Happy Birthday - ORIGINAL



Ciao Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar