torsdag 4 mars 2010

Doktorn!!

Var hos doktorn idag, och gick väldigt bra.. Var om att sluta röka.. Ante var ju med, så han ska också börja! Eller vi ska börja med RÖKSTOPP den 1April! Får se hur det går, men hoppas det ska funka, ska börja på arobix (eller hur det stavas) sen, det va hon jag hade som har själva det på lördagar.. Så får hoppas det blir bra =) Känns i alla fall väldigt bra.. Har inte rökt sen halv fyra nu, känns bra.. Men ska bara trappa ner nu till den 1a.. Nä nu är det strax middag här hemma, blir blomkål, potatis & skinksås.. SKITGOTT ;D Ante och jag kanske kommer närmare varandra pga detta med rökningen, känns så eftersom man kommer vara rastlös och allt vet vad! Men har sagt till mig själv att detta kommer gå bara jag vill, så ska försöka trappa ner nu =) Nä nu ska jag fixa med maten! Höres!


Ciao Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar