tisdag 9 mars 2010

Kärleken söker sig fram!

Trodde detta var slutet igår.. Men det känns inte så, och jag hoppas att det inte är så.. Hoppas verkligen att detta ska lösa sig! Och både du och jag har kommit på att om vi flyttar någonstans och börjar om, så kommer det nog att lösa sig. Men först och främst måste jag försöka få de där jäkla körkortet.. Och vi förblir i skåne, har jag bestämmt.! För vill nog inte flytta från skåne vad det känns som nu. För då kommer det nog bara att bli fel!

Jag älskar dig baby, och det kommer jag alltid att göra. Tror vi hamnar i Kristianstad, och hoppas det... Men det visar sig och ser!! Du är min livs kärlek och kommer alltid att vara det, hoppas bara att du kommer förbättra dig på visa saker! Och att det blir bättre när vi väl kommer flytta! Men som sagt körkortet först och främst! Nä nu ska jag röka sen ska Ante och jag se OZ...


Ciao Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar