måndag 22 mars 2010

Nä nu är det dax !!

Ja måste skriva av mig nu... Är fan trött på skolskiten! Asså detta går mig på nerverna! Hade varit en sak om det varit änmerna som varit jobbiga, men nu är det fan lärarna... Förstår mig inte på visa folk.. Är så otroligt trött på skolan. Jag va skoltrött innan men är tamefan värre nu!! orkar seriöst inte mera, har varit så himla nära på att hoppa av! Men då blir det att leva på soc?! och det är inte speciellt kul. Sen vet jag hur jävla svårt det är att få jobb utan utbildning.. Men är seriöst trött på detta skiten!! Om inte detta ger sig snart så kommer jag verkligen inte palla detta mera! Och då får jag fan leva på soc då!! För jag orkar inte mycket mera till... Man har ju ingen lust att gå och vara irreterad en hel jävla skoldag!! Nää nu ska jag strax spela lite GH innan maten..


Ciao Sanna,.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar