måndag 29 mars 2010

Toma ord...

Jag älskar dig, det finns ingen bättre än dig.. Önska bara att du visste bättre än såhär. Vet inte vad jag ska säga eller göra längre, för att du ska inse!

Vill göra så mycket vill så mycket som man inte kan göra..
Hatar att känna såhär. Att inte kunna veta att man
är trygg, fast det vet jag på ett sätt...
Tack alla mina familjemedlemar för att ni hjälper till
det glädjer mig, fast jag vill klara mig själv..
Vill bara hitta på något annorlunda, men samtidigt vill jag bara
vara hemma, för jag orkar inte ge enerski till något annat,
men ibland känner jag att jag måste det...
Vill ut och träna, vill så mycket som jag kanske inte kan.
Saknar min bästavän Alexz, som jag önska kunde komma ner några dagar..
Skulle behöva henne nu mer än något annat..
Men hon är ungefär lika fattig som jag.. Saknar det vi hade love!

Ser bara SVART!

// ciao Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar