fredag 9 oktober 2009

Fredag - FICK LÄGENHETEN :D:D

var hemma idag för att jag skulle fixa allting med lägenheter och så.. Och sen ringer vi han killen som ville bli av med lägenheten så fort som möjligt. så får vi en tid halv tre att kolla på lägenheten, och vi drar ditt till det.. & sen kommer vi in, och det är skit frächt, går liksom inte förklara hur fin lägenheten ser ut, det är en 2a i alla fall. Och spisen va ny och allting. Jätte fin va den, och stora rum va det! utom hallen, men den behöver ju inte vara så himla stor precis. :P Ska bli så himla roligt när vi ska flytta :D Nu är det mest att skriva upp lite saker vi behöver.. Sen är det bara att pack allting ;) Känns skit skönt.. Men är fortfarande hur pirrig som helst, men ser fram emot det :D Sen nästa fredag ska jag skriva kontraktet.. Så måste ju dra tidigare på fredag från skolan, drar nog efter lunchen då.. Men det får jag ju snacka med läraren om :) Sen har jag bokat biljetter till både Mamma och Alexandra ska åka till dom på lovet :) Men nej nu ska jag ta några bloss, sen ska jag nog hjälpa till med maten lite! Ha det bra. Sannie is happy ;)

Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar