tisdag 6 oktober 2009

Tisdag - Familia

Idag var vi på familia med klassen, fast först på morgonen försov jag mig, seeegt, men ville inte till skolan! Men i alla fall på familia så skulle vi kolla olika grejer på vissa affärer, men det gick så fort, så vi gick och shoppa ;) köpte mjukisbrallor och tröja, sen köpte jag kallingar till min älskling, känner han behöver något uppmuntrande, en vän till honom dog igår :( Och fick sluta tidigare idag, sen när jag kommer hem hör jag att jag kan få något mer om vi flyttar minns inte vad det hette men.. Så det va ju skönt att höra det, kanske man kan skaffa en 2a i alla fall :) Nä nu väntar jag bara på att min älskling ska komma hem :D <3 saknar mitt hjärta, aldrig vill jag leva utan dig, du är verkligen det bästa som någonsin hänt mig <3
Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar