fredag 16 oktober 2009

Fredag - inte lång skoldag ;D

Ja idag va det verkligen inte lång skoldag, skönt men endå tråkigt, eftersom jag vet hur mycket vi har att göra inför imorgon.. Men åkte i alla fall och besökte min APU-plats, och jag ska vara på Kappahl, denna gången.. Känns skit bra för verkar vara jätte bra ställe att vara på så :) Sen skulle jag i alla fall skriva på mitt kontrakt, men så visade det sig att hyresvärden hade glömt det, eller hon som har hand om det.. Och det va ju vääääldigt snällt :P Men hon skulle skicka hem papperna på Måndagen så hoppas hon inte glömmer det.. Fan tänkte så påvägen hem, hon borde nog skaffa sig en kalender ;D haha, sen sa jag till Ante, "Ska jag fan ge henne när vi flyttar in, ska slå in den också" haha Ante ba "Ja istället för att vi får inflyttnings present så får hon det" hahaha... Men är bara så sjukt en hyresvärd ska faktist inte glömma såna saker ;P Här går jag i skolan och får lära mig att man ska ha kalender ;D haha.. Nä imorgon är det öppet hus :) Ska vi vara där i 3 timmar, ska faktist bli skoj, fast det tråkigaste är ju att man inte får någon helg knappt ^^ Men men sånt är livet, vi ska sälja äppelmarmelad ;D Har tvingat Pappa & Ante att komma :D haha.. Sen är det bara ca 1 vecka kvar i skolan, sen är det lov, och efter lovet är det praktik i 3 veckor.. Känns super skönt.. Och på lovet ska jag vara hos Alexandra från torsdag till Tisdag, sen på Tisdagen åker jag till Mamma, och är där tills på Söndagen :) Ska bli trevligt, få se om jag ska köpa några byxor när jag är hos Mamma, skulle behöva det nu när jag ska praktisera på Kappahl.. vill ju inte komma med antingen trasiga jens, eller slappa jens. :P haha eller något som sitter för tajt, som jag bara får ont i magen av :P haha inte speciellt skönt :P Men får väl se om jag har pengar kvar till det :O Annars får jag väl flörta lite med mamma ;D haha. Nä nu ska Älsk och jag snart se lite film, men känner mig så jävla rastlös så vettefan om jag pallar det.. Har lust och packa eller något.. Får se när Pappa kommer hem om han har några säckar jag kan packa i!! För Pallar inte fråga Pappas tjej :P Är för jobbigt :O ;D Ska göra hemma gjord pizza idag;P Om jag nu hinner, för Spelar fan ingen roll om man säger att man ska göra maten så får man ju inte det ändå.. Så känner mig ganska trött på det :( Men inte mycket att göra åt, är glad jag får flytta och göra min mat själv, fast kommer jag väl inte alltid få om Ante ska laga mat som han sa, om han nu håller det ;P Fast är glad om han gör det, för jag tror på honom och tror verkligen han kan laga god mat om han bara lägger sin energi på det.. Nä nu ska jag ut och blossa, sen vettefan vad som händer.. föresten kom på en sak till, Mamma mår lite bättre, men hon har fått medeciner för anningen och för att sluta röka, så nästa vecka ska hon sluta :D Älskar dig <333

Ciao Sannie ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar