måndag 19 oktober 2009

Vill att allting blir bra!

Måndag


Idag var det ju tjafs, men med älsko :( Vill inte ha det så.. Vill bara väl, vill bara du ska sköta skolan så allting kan bli till något bra! Vill inte att allting ska skita sig när man precis har flyttat sen, så jag bara står där sen! Jag älskar dig och vill ha dig bo hos mig, men då vill jag att du sköter dig hjärtat.
Just nu längtar jag bara till lovet, då jag åker till BästaVän/Syster & sen ska jag vidare till Mamma :) Ska faktist bli mysigt att få träffa alla igen! Känns som om det var hundra år sen! Och efter det längtar jag faktist tills jag ska ut på min APU, och hoppas den blir lyckad så den kan leda till extra jobb ;) Och efter den så längtar jag till nya lägenheten ;D Känns som många längtan, men är ju bara 3 st ;D Fast det är ju rätt många ändå, eftersom jag inte brukar längta så mycket ;P Sen är det ju bara 3 dagar kvar i skolan, och känns faktist toppen :) Nu ska jag strax gå och spela gitar hero ;) min syster har också blivir spelnörd hörde jag idag ;) GUD vad pojkvänner kan göra så man blir som dom ;P haha. Nää nu ska jag dra. Ha det nice.
Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar