torsdag 1 oktober 2009

Torsdag - VEEERKLiiGEN lååång dag :/

Idag har jag varit i skolan, rolig dag men ändå seg! Åt kebab på lunchrasten, och faan vad ont jag fick i maaagen :/ aa, vet inte riktigt vad jag ska skriva ^^ Men imorgon åker vi till kristianstad i alla fall, Antes lillesyrra fyller 7år :) Stora tjejen ju :D Så helgen spenderas där.. Sen nästa vecka vet jag inte vad som händer, förutom skolan. Alexandra syster kanske kommer om man har tur :D:D Saknar ju henne grymt mycket <3 Denna låten är till henne Akim - Syster ;)



Jag älskar dig min prins, utan dig är jag INGENTING!
Vill alltid spendera mitt liv med dig, du gör mig lycklig.
Att veta att jag komme rha dig hos mig för evigt gör mig
bara ännu gladare. Känner bara lycka med dig, älskar dig
förevigt. Du är en evig kärlek, som jag aldrig vill förlora<3

Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar