torsdag 24 september 2009

Torsdag - Snart Fredag ;)

Fyfasen vad detta känns underbart med snart fredag, då kommer min syster, och vi ska på bannhof ;) FEEESTA lååås om något! Skolan gick bra idag, så skönt att trivas i klassen, nu har jag gått där lite mera en 1år så det känns jävligt bra. Fast hatar när folk snackar skit! Är stolt att visa folk har recpekt för mig ;D haha. Musiken va faktist rolig idag, han satte igång massa låtar som dom har på tv serier. Och så skulle vi vara två lag och gissa vilken serie det va. Så det va roligt, men kunde ju några, och mitt lag vann. Kunde många svenska serier som ingen annan kunde :P haha, märks att jag tittar på mest svenska:D nää nu ska jag göra något annat, ha det nice, för kommer jag ha i morgon ;) Imorgon gäller det SYSTER<33

Du är en stjärna, du förstår mig alltid
Vi är lika, som tvillingar<3 Utan dig hade
jag inte klarat av detta liv, bästa vän&syster
man kan ha. Vill vara din förevigt<3
I LOVE YOU<3


Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar