tisdag 8 september 2009

Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan<3

Du är vårat allt, oavsätt vart du finns så är du det fortfarande. Vi minns dig och kommer alltid att göra. Du fanns där och tröstade oss, och att du inte finns hos oss mer sårar oss så oerhört mycket. Men vi får tänka på att du har det bra och att du inte lider mera. Men vi älskr dig över hela våra hjärtan. Vi kommer alltid att vara där hos dig. Och hoppas du kommer finnas där för oss, speciellt för mina syskon och Mamma, för dom mår inte bra över detta. Vill bara du ska vaka över dom och finnas där. Vi älskar dig i all evighet<3


Idag har jag varit i skolan, va dö trist va helt hengig :/ sen när jag kom hem va jag helt rastlös :O fattar inte vad som händer :P Sen snackade jag med min älsklingsbästavän<3 på msn för en stund sen, och känner mig så glad över det, för jag saknar henne så mycket så det finns inte. Men nu måste jag snart duscha och varva ner så jag kan somna sen ^^ haha Vill inte sova 2 timmar i natt igen som jag gjorde i söndags natt. Kunde fan inte somna.. Sen va jag ovanligt pigg när jag kom hem igen. Är så sjukt! Men hoppas ni har det bra där ute.

Älskar dig Alex, du är den bästa vän man kan ha <3
AnteMan, Älskar dig över hela världen, du är den bästa pojkvännen man kan ha<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar