söndag 13 september 2009

Söndag - GOD MORGON!

Är helt slut idag, vill göra massa, men har ingen lust och umgås med dom här hemma & det måste jag typ göra annars kan jag inte göra något! Och vill bara åka härifrån, men det kan jag inte i heller för jag har skola, körskolan och sköta... FAN, orkar ju inte mera.. Ingen förstår mig och jag orkar inte denna kampen mera! Längtar fan till det är lov igen så man kan åka härifrån!


Vill inte ha det såhär.
Vill inte att ni ska lägga er i
för allting blir bara så JÄVLA
FEEEL! Önska jag kunde flytta nu
då hade jag VERKLIGEN gjort det.
Älskling, du ska veta att jag älskar dig
Men jag orkar inte leva detta liv såhär.
Förlåt, men orkar inte kämpa. Inte nog med de
saknar AlexandraSyster också och vill
ha henne här, inärheten!!!
SMÄRTA,KAMP,KLUMP,SLUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar