söndag 13 september 2009

Söndag - Ni betyder!!!!<3

NALLE, DIN DIKT FRÅN MIG TILL DIG<3

Du fanns där som aldrig förr, vi ville bara ha dig kvar här hos oss.
Vi såg att för varje dag som gick så mådde du bara sämre, vi önskade
att du aldrig fick sjukdomen, och att du skulle bli bättre. Men dagarna
gick och vi såg dig lida genom dagarna, vi led av din smärta. ingen kunde
göra något, vi grät och försökte vara med dig så mycket som möjligt, för
vi visste vad som skulle hända, nu när du inte finns mera, så känner vi
att ett liv utan dig är KASST, att vi bara vill ha tillbaka dig, och känna
dig hos oss. Vi älskar dig i ALL EVIGHET<3



Mom, I LOVE YOU! <3

Jag kände allt va piss, och du ringer mig, och jag orkar inte ens
snacka i telefon, men svarar ändån, och du berättar för mig att du
har sjukdomen cool, och jag känner tårarna vill komma ut, måste veta
om den är dödlig, och det va den... Du måste klara dig igenom detta
vi älskar dig och behöver dig här i livet, för att kunna överleva
livet är en kamp, vi stöttar dig så mycket som du har stöttat oss
i alla år! Vi vill att du ska finns där så länge som det är möjligt
Vi kommer alltid att finns där för dig Mamma, Vi älskar dig<3


Darling, du och jag mot allt<3

Du kan inte fatta hur mycket du har hjälpt mig igenom hela livet.
Du förstår inte hur mycket jag uppskattar det. Jag älskar dig över
hela världen, du är den bästa som någonsin har hänt mig. Jag skiter
i om du sitter och spelar, men när du gör det så saknar jag dig bara
mer och mer för jag känner inte din närhet på samma sätt då. Du anar
inte hur mycket du ställt upp på mig, jag skiter i om jag inte får saker
är glad att du bara finns hos mig, i mitt liv. Och att jag får fortsätta
vara med dig, hos dig fortsätta göra dig lycklig, för du ska veta att du
gör mig extremt lycklig. Ingen Sannie UTAN Ante. Babye, du och jag FÖRALLTID<3

Dad, Jag älskar dig!<3

Jag skiter i om jag känner att du dricker mycket, eller att din tjej tar
över allt från mig! Jag älskar dig ändå, du har ställt upp så mycket
för oss så det finns inte! Men önska det var som förut, hatar att allting
förändras hela tiden, kan det nångång inte vara BRA?! Det du har gjort
för oss kommer jag aldrig att glömma. Liksom alltid funnit där, tack för det.
Och det du och jag hade våran närhet, den är inte där längre. Det gör JÄVLIGT
ONT! Men förstår om du också vill ha din kärlek, och visst får du det.
Bara jag slipper bli särbehandlad i mellanåt. Men jag älskar dig ändån<3

Syster, Alexandra, Bästavän<3

Jag saknar dig så mycket att jag har stor lust att bara åka till dig,
hade gjort det om jag inte haft saker att sköta här! Visst hade säkert
gått att pendla till skolan, men hade gått åt mycket pengar :/
Du är en vän jag aldrig vill förlora jag älskar dig så himla mycket
och kan snacka med dig om exakt allt utan att bry mig! Du är en vän
jag aldrig vill förlora! <3

Syster Annis, du är fin<3
Vet att du har det jobbigt, och vill inte att det ska vara så vill att
du ska få det bra.. Men hoppas du vet att jag alltid kommer finnas där för
dig gumman. Vill aldrig förlora dig <3

Syster Mikkan, du är bra<3

Vet också att du har det jobbigt just nu. Och jag hoppas att det kommer att
bli bättre.. finns här för dig också. Önska jag kunde göra så allting blir
bättre! Vill aldrig förlora dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar