lördag 12 september 2009

Söndag - Och en otroligt jobbig dag!

Inte nog med att jag mår dåligt för att jag börjar bli sjuk. Idag ringer Mamma, igentligen hade jag inte lust att svara, men det va tur jag gjorde det. För hon berättar för mig att hon är sjuk, att hon har sjukdomen cool (eller hur det stavas) Och jag kände bara en klump, visste ju inte riktigt vad det innebar, så frågade va det var, så sa hon att det är lungorna, och då va jag tvungen att fråga om man kunde dö av det, och då sa hon ja. Och då kändes ingenting bra längre. Och finns ingen medecin för det i heller. Jag orkar snart inte mera, först är det Nalle som vi var tvungna att avliva, sen nu Mamma :'( Hur ska detta liv sluta. Vill inte att du ska gå bort, hon som hade så starkt hjärta, varför ska detta hända?! Skulle igentligen upp till kattas lägenhet och tömma hennes föråd, men sen när jag fick höra detta så ville jag inegnting mera. Ante, ville inte lämna mig själv här hemma. & jag vill bara gråta!!
Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar