fredag 4 september 2009

Jag orkar inte dettta meraaa :'(

Jag ger fan snart upp!!!!
Ska snart på tjejkväll, vill bara åka bort hela tiden..
Kom hem igår från lägret med skolan. Det första är att Katta skäller på Ante och jag orkar inte lyssna. Sen fortsätter det idag, jag går ut i hallen och hon står och fortsätter skälla på Ante om att vi väckte henne :S Asså palla. Sen börjar Pappa skälla på mig att jag inte behöver ta med mig samma sorts cider (och jag vet att andledningen är bara för att Katta tyckte om dom jag råka ta, tog bara utav den som va öppen, HERREGUUUD) Orkar liksom inte vara här hemma mera..Men vet liksom inte vart man ska ta vägen :'/ Gråter snart blod av allt detta!! Nä nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag dra.. Fast tycker synd om Ante att han ska få stå ut med ALL skit. för verkar ju inte som katta vågar skälla på mig, eftersom hon alltid skäller på Ante :S FUCK!

1 kommentar:

  1. men du snälla låt inte detta försrtörra, hon är väl avundsjuk, och försöker ta en"mamma" roll hon vet väl inte era regler och vad hur ni gjort förut.kämpa påi stället för bli lessen. tänk på säja vad ni tycker är fel i stället. att hon inte kan bestämma över er all. hls carina

    SvaraRadera