onsdag 16 september 2009

Onsdag - Känns jävligt bra!


Ena dagen känns allt så jävla bra och andra dagen känns allt piss, känns så himla konstigt :O Men så får det väl vara :P Konstigt jag inte somnat än ^^ Men har ju inte ens lagt mig i sängen, jo typ 5min. :P Aja, idag var det skolfoto, gick bra bara trist att inte alla kan vara med på skolfotot :/ Och får se hur enskilda bilden ser ut ;P har blondera håret idag också ;D Och imorgon är det trafikskolan också, känns jobbigt och konstigt, vet ej varför. Men känns inte som man riktigt hänger med :S Men kanske för jag kom in senare, men får hoppas att det går bra i alla fall. I skolan är det idrott och iv-val och allt, en sak som jag schockerade mig själv med, att redovisa inför tiorna som ska komma och hälsa på på fredag :O Men får se hur det går, va jag och vevve som skulle göra det, men tycker dom andra också ska göra det, för är ju inte bara vi som går handel och ska prata om pogrammet.. Men får se hur det slutar :P Men nu ska jag strax lägga mig och se film eller tv med älsko :) Pratade med Dennis idag, och sa han skulle skriva snyggt Sandra, för jag vill ha det in tatuerat sen, och han har tatuerat en skit snygg tatto på sig själv, vart nästan forvånad fan :P Nä men ha det nice !
Ciao Sannie

1 kommentar:

  1. hej tjejen nu har jag hittat dig ,ha det så bra vi hörs

    SvaraRadera