måndag 21 december 2009

HATAR HENNE!!!!!!!

Fattar inte hur man kan vara så himla fittig!!!!!

Du ligger så jävla lågt ner du kan komma!! HATAR DIG VERKLIGEN ORDAGRANT! Du försöker styra exakt ALLTING! Men mig kommer du aldrig få styra. Önska Pappa visste bättre. Jag har tålamod, men fan inte så mycket tålamod! Min Mamma och PAppa har varit bästavänner i hur många år som helst till och med innan dom blev tsm. Och du kommer och förstör exakt allting, när Pappa och Mamma skiljde sig så mådde jag piss off, men jag glädje mig alltid av att dom va vänner, men nu har DU förstört det också. Fatta hur du får mig och mååå. Vill bara SPY på dig! Du får typ ALLA mina syskon på din sida, och jag hoppas dom snart inser vem du är! Du kan väl visa ditt rätta jag till dom med, IDIOT! Först får Mamma inte komma och hälsa på mig, eller jo men hon får inte sova hos oss, och ddet han hon alltid gjort innan, och det har gåt bra för Mammas kille. Och bor man 50mil ifrån varandra så är det ju en självklar sak att hon sover hos oss. Men det fick hon inte, och då fick jag verkligen NOCK! Och flyttade. Nu får hon fan inte ens va med på en present till Pappa. Vi skulle köpa en bärbardator till Pappa och samla ihop pengar, så får hon inte vara med på det, för det första får man en bättre dator om man är flera, men NEEJDÅ! Blir så arg på dig, du är en jävla idiot som bara förstör allting! Stog pappa så nära man kan komma, men när du kom in i hans liv så flyger bara allting iväg.... Säger ju att du bara förstör!! Hoppas Pappa tröttnar och slänger ut dig din fitt idiot. Hoppas du får ett rent helvete!! Annars ska jag se till att du får det i slutändan!!


Orkar inte med detta längre!

Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar